torek, 3. april 2018

Prazniki in še več pomladi

Ažurna sem da je kaj! :-) Pred in med prazniki sem se ogibala računalnika, kar se vidi tudi po mojih obiskih vaših blogov. Bom poskusila nadoknaditi. Sedaj imam nova očala in trenutno zelo dobro vidim. Upam, da se spet kaj ne sfiži.

Veliko slik bo, zato je pametno da takoj preidem k stvari, se pravi k pravkar minulim praznikom. Lepo je bilo. Veronika je dobila v službi dva prosta dneva, tako da smo uživali v skupnem barvanju jajčk in "uničevanju" prazničnih dobrot.

Takole se je začelo:


...nadaljevalo... (čebulni olupki in rdeče zelje)

... in jedlo. :-)


Za Veronikine sodelavce, ki so čez praznike delali tudi namesto nje, sem izdelala metuljčke s čokoladnimi jajčki po Tininih navodilih. Bili so jih zelo veseli.



Tale piščanček pa je odletel čez "veliko lužo". Upam, da bo tam tudi pristal, čeprav z zamudo.

Jajce je izrezano s škarjami, krog pa embosiran z rezalno šablono. Piščanček je odtisnjen na osnovo, ozadje pa naštemplano in pobarvano z gobico in enako barvo distress blazinice, kot so odtisnjene rože. Vsi uporabljeni pripomočki so od Najlepšega para. Ne spomnim se točno naziva velikonočnih štampiljk, saj jih ni več na zalogi. :-(

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- Cards und More Shop Blog Challenge 22: Anything Goes: "Häschen/Schafe/Küken"
- Scrapping4funChallenges. Challenge 112: Easter Soft Colours

Moi me je navdušila z odtiskovanjem v krogu. Njene voščilnice z venčki rož so mi bile tako zelo všeč, da sem šla pogledat video. Od navdušenja nad preprosto in učinkovito idejo sem si izdelala pripomoček in štemplala, da se je kar iskrilo. :-) Nastali sta voščilnici za dve slavljenki, ki sta rojstna dneva praznovali konec marca. Kristina in Valentina, vse najboljše!



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Najlepši par: Galerija meseca aprila (vsi pripomočki so od Najlepšega para)
AAA Cards: CAS Game #112:  A Favourite Technique (Wreath Builder Stamping)
- Simon Wednesday Challenge Blog: Simon Says: Anything Goes
 
Takole pa zgleda doma izdelan pripomoček, v katerem vrtiš osnovo. Seveda brez pripomočka za odtiskovanje ne gre. Tale moj je tudi domače izdelave in dovolj velik za šablono. 


Še ene tulipane vam pokažem, potem pa čisto zares končam. :-)




Lep pozdrav do naslednjič. :-)




26 komentarjev:

mtka uri pravi ...

ooo, ti venčki so pa res lepi. in vse lepo k vam ...

Moje drobtinice23 pravi ...

Uf si bila pridna. Lepe pirhke si naredila in pojedina je videti prav slastna. Tudi mene so prsti zasrbeli po Tininih jajčkih na metuljčkih, no, do tu nisem prišla, sem pa preizkusila Martinino vrtečo voščilnico in me je tako kot tebe čisto prevzela :))) Tudi tulipane si lepo postavila na opečnato steno. Upam, da je tvoj piščanček varno prispel čez lužo.
Bodi lepo in naj ti očala dobro služijo ♥

Goga pravi ...

Za tvoje objave si je vedno treba vzeti čas, ker so tako obširne.
Lepo, da ste z Veroniko skupaj barvali pihe, čudoviti so. Pojedina je bila tudi praznikom primerna 😉.
Ustvarjanje pa čudovito, vse zelo lepo metuljčki, piščančki, venčki......
Kapo dol itak, da ti zmanjka časa za ostalo, ko se pa tok dogaja.
Lp Lili

Valerija pravi ...

Kot običajno, sem spet navdušena nad tvojo objavo...ja, voščilnice so itak fenomenalne, ampak tokrat me presenečaš z jajčki pobarvanimi v rdečem zelju...prekrasne so in zagotovo preizkusim!
Lp

Tina pravi ...

Sonja, kako lepo, da ste uživali!!! Z zeljem dosežeš isto lepo modro barvo!??? Krasna mi je... Potem pa sem seveda vesela tudi, da sem ti bila v navdih z malimi pozornostmi za Veronikine sodelavce :-)... Srečno pot piščančku in pohvale za nežno voščilnico s tulipani...

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Krasno! Luštna objava, voščilnice pa top! venčka sta nora, sploh drugi, tulipani pa čudoviti pred zidom. Grem gledat video, meni je tudi všeč tole štempljanja v krogu :D

Jane pravi ...

Really pretty wreath of flowers. Thanks for playing along with the favourite technique challenge at AAA Cards.

moi pravi ...

Krasno, da ste lahko uživali in crkljali med prazniki skupaj z Veroniko in njenim fantom. Ti pa si bila tudi pridna insi naredila veliko lepih stvari. Tista darilca so res kul in Tina ima tako lušne ideje, da ne moreš kar tako mimo ;)
Tisti venčki pa so nalezljivi ;) Malo več dela je na začetku, samo se splača. Krasne si naredila. In tudi tulipani ti lepo cvetijo.

Lia pravi ...

You are showing many projects and I like them all.
Lia DT S4F

Tina Z. pravi ...

krasna objava in vau, kakšna barva z zeljem, tole si pa je za zapomniti.
in tile venčki ter domač pripomoček zanje so zakon, na moji listi za preizkus, tako krasno si odtiskovala. in ti metuljčki z jajčko tudi, zelo posrečeno!
tulipani pa umirjeno lepi, vedno me navdušijo!

Hali pravi ...

Sonja, zelo, zelo pridna si bila...čudovite voščilnice in krasni pirhi :-)

Tracy Freeman pravi ...

So many gorgeous creations, you have been busy.
Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge, have a great day x

Majda pravi ...

Draga Sonja, kako lepo se je oglasiti pri tebi - vsega po malem nam natrosiš, za dušo in oči :-)
Tudi moj računalnik sameva, toliko vsega bi morala nadoknaditi, pa ne gre ... Tako vas v zadnjem času večinoma obiskujem le tiste, ki svojo kreacije delite na blogu Scrapping4fun. A prepričana sem, da bo kmalu bolje ;-)
En velik objem na daljavo, Majda

Renata pravi ...

Mmm koliko dobrot - za zelodcek in oci :) Zelo lepa barva jajc z zeljem. Sama sem poskusila par let nazaj, a ni bilo najboljsega ucinka... morda bi rabila pravo slovensko zelje :)
Tudi voscilnice in sladki metuljcki so zelo lepi!

Helena pravi ...

Bogati, srčni in topli prazniki so za vami. Lepo je, ko se vsi tako potrudite in se družite.
Sladke mini pozornosti za Veronikine sodelavce so nastale. Pa tudi voščilnice so enkratne.

Klara pravi ...

Tudi mene so navdušili modri pirhi! Pa voščilnici z venčki sta tudi tako lepi... No tudi vse ostalo je super :)!

Ne-Ja pravi ...

Kako si pa ti pridna -svetovno dobrote so se pri vas papcale za praznike. o voščilnicah pa ostanem odprtih ust in en sam velik WAW :).

leycika pravi ...

Čudovita objava, kako lepa darilca si pripravila za Veronikine sodelavce.

jasna varcakovic pravi ...

Divne kreacije Sonja..nadam se da si imala divne praznicne dane sa svojim najdrazima. Lijep pozdrav iz Sydney-a

Marija pravi ...

Najprej vse pohvale za lepe velikonočne stvaritve. Si me pa danes popolnoma navdušila z objavami rožic v krogu. Ne vem kako sem zgrešila posnetek od Janifer. Te res ves čas spremljam. Super voščilnice za rojstni dan si naredila in sama se bom zagotovo preizkusila tudi v tem. Krasno si se tudi znašla z izdelavo svojega pripomočka. Večkrat bi si lahko naredile stvari kar same. Bravo.

Renata pravi ...

Spet ena super, sladka objava. Prazniki so toliko mimo, da bi spet pasale dobrote z tvoje praznične mize. Objava je spet posebna. Toliko rožic na kupu in prikupen piščanček, da je veselje. Tudi jaz sem se spustila v to štemplanje, le da je moje v mini varianti. Pokažem ob priliki.

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful creations
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Janja pravi ...

Prazniki so že zdavnaj mimo ... toliko o moji ažurnosti :(. Bogato založena miza in krasni izdelki iz papirja. Kakšna pozornost za pridne sodelavce. Tile venčki pa so zgodba zase ... moram nujno na ogled videa. Lp

Ksenija @Sweet Kobylkin pravi ...

Sonja, these are wonderful cards! I really like your wreath cards. So bright and cheerful. Thank you so much for sharing your card with us at AAA Cards Challenge. - Sweet Kobylkin
Click through to see now a new Clean and Simple card with Die Cutting on The Edge Technique.

K M Meena Herale pravi ...

Beautiful projects, thank you for joining at Scrapping4fun challenge
Hugs xx
DT Meena Herale

ÅsaJ pravi ...

Beautiful card! Thanks for joining AAA Cards! Hugs Åsa