nedelja, 29. oktober 2017

Kategorija razno :-)

Oktober se končuje. Jutri greva z dragim lovit še zadnje sončne žarke  in se nadihat morskega zraka  pred zimo. Na hitro vam pokažem, kaj je v mojem brlogecu nastalo v oktobru, pa do danes še ni prišlo na vrsto za objavo. :-)

Najprej čestitka za obletnico poroke izdelana po ideji "presečne množice",  ki jo je pokazala Tina. Malo barv in malo elementov. Osnova je srebrni washi trak z bleščicami, ozadje je napacano z vijolično distress blazinico. Vsi uporabljeni izdelki so od Najlepšega para.



Čestitko prijavljam v oktobersko galerijo Najlepšega para.

Te dni je rojstni dan praznovala Tanja. K njej je odplesala baletka, ki se igra z metuljčkom.

Ozadje je roza smušing. Čezenj sem s sivim distress oxidom natapkala baletko s stencil šablono, ki je stranski produkt izrezovanja na enem naših mesečnih kofetkanj. Vse papirčke, ki so ostali na mizi, sem pobrala. :-)

Končno sem začela z izdelavo prazničnih voščilnic zase, s slovenskimi napisi. Angleških sem se čez leto že rahlo naveličala. :-)

Ognjemet Najlepšega para sem tokrat"testirala" na platnu. Podobno voščilnico sem izdelala tudi za Mihov bazar. Zgleda, da bodo moje letošnje praznične voščilnice medvedje. :-)))

Medvedka na platnu prijavljam na izziv Christmas Card Throwdown: October Stash Challenge: Canvas and/or Wood

Za konec pa še en medvedek. Tokrat na osnovi iz potiskanega papirja, ki sem ga kupila v Tediju. Ideja je sposojena od Tine. :-)


Medvedek z zvezdico se na ogled postavlja na izzivu Scrapping4Funn Challenges: Challenge #102: Anything Goes.


Lep pozdrav do naslednjič. :-)



23 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vedno imaš same super ideje - krasna presečna množica in ognjemeti (kakšno fajn platno je tole), pa tale balerina je tudi vau! in super cart medo, luštna postavitev!
uživajta na morju!

Klara pravi ...

Dobra ideja za izlet! Super si ustvarjala in medvedki so res luštni, pa sadje... še dobro, da mi štempiljke ne ležijo najbolj, da se jim lažje odpovem:)!

Helena pravi ...

Sonja, uživajta in naužijta se toplejših sončnih žarkov.
Voščilnice so vse po vrsti zelo lepe.

Snezinka_1 pravi ...

Super lepe voščilnice. Lep izlet želim!!

Nataša pravi ...

Krasne so. Naužijta se sončnih žarkov :)

Majda pravi ...

Ponovno si z nami delila toliko lepega in jaz seveda ponovno ne vem, katera se me je najbolj dotaknila, zato izberem VSE :-)
Medvedek, ki si ga delila z nami na Scrapping4fun je prinesel na blog in v moj domek praznike, je kar zadišalo, jaz pa razmišljam, katero željo mi bo uresničil s svojo čarobno palčko ;-)
Lepo praznuj tam doli na toplem, voščilnice boš pa odpirala, ko se vrneš, to bo veselje :-)
Medvedji objem, Majda

Janja pravi ...

Lep oddih na morju vama želim.
Serija voščilnic je krasna, še posebej prikupni medvedki. Lp

moi pravi ...

Lepo ustvarjaš in želim vama sončen oddih na obali.

Cvetoči travnik pravi ...

Pridna si Sonja, da tako lepo na ogled postaviš tvoje lepotičke, ki so prav vse lepe, ne vem pa, zakaj nam prinesejo medvedi nasmeh na obraz:).Sedaj pa le pot pod noge in uživajta ob lovljenju morskih trenutkov, ki bodo lep spomin za dolge zimske dni. Pozdravček, Andreja

Valerija pravi ...

Prav vse so čudovite. Vsaka zase je nekaj posebnega.
Vse najboljše in lepo praznuj!

Fabiola pravi ...

Adorable cette carte Sonja, j'ai beaucoup d'affection pour ces ours polaire, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

Keti's Projects pravi ...

Lepo, da si si vzela čas zase. Lepo praznuj! Voščilnice pa vse krasne. Medvedjih ni nikoli preveč ;-)

The Crafty Bat pravi ...

Such a cute polar bear card. Love the background and his little star wand.
Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
Kelly (DT)

Unknown pravi ...

Beautiful winter card. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
Miroslava DT

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kategorija razno je postregla s krasnimi voščilnicami
lp Tamara

ArtMBR pravi ...

Po taki beri voščilnic si si zaslužila oddih. Naberi si moči za nove podvige in jih še naprej deli z nami.

Metuljčica pravi ...

Upam da si lepo praznovala in se spočila na zasluženem oddihu. Krasne voščilnice si nam pokazala.

AlisonC pravi ...

You have staged your pictures so prettily. It's lovely to see all your work and techniques you've used.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Ne-Ja pravi ...

Glede na to, da sem vidella kje se potepaš in tvoj nasmejan obraz, ko si pozirala z darilcem, vem da si preživela fantastičen rojstni dan :). Same lepotičke si zopet pokazala, ma mene so res kupili medoti v vseh odtenkih :). Všeč mi j epa tudi idej az blaerinko - zanimivo izpade.

Andreja pravi ...

ooo Sonja, same čudovite voščilnice :-)) Vse so krasno sestavljene za svoj namen.
Hvala ti, ker se spet igraš z nami na našem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown! Všeč mi je ker si uporabila platno in naredila krasno praznično voščilnico.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Glede na to da zamujam s komentarjem si verjetno že pozabila na ta dopust...upam da je bil bolj prijeten kot moj (beljenje sob na morju ni ravno fensi dopust....tud hudič, le kdo si je to izmislil!!!!)....še dobro da imam pogled na morje s terase, drugače ga ne bi videla.
Medvedek zmaga...le o čemu razmišlja ko gleda zvezde???? Mogoče razmišlja o svojem bratu, ki domuje pri meni doma, pa še ni ugledal luč sveta oz. pristal na kakšni voščilnici!?! Packarija na baletki...ni da ni, popolna....in hruška, ki se je sparila z jabolkom...sporoči kakšen križanec bo nastal!!!!!

Priya pravi ...

Gorgeous background. Lovely card. Thank you for sharing with us at Scrapping4 fun Challenges. Priya-DT

Vladuška pravi ...

Same lepotice.